Neden Kısa İmplantlar?

Dentalis Bio Solution Kısa İmplantları zorlu klinik durumlarda diş hekimleri için esneklik sağlar. Kısa boylar, hekimlerin güvenli bir şekilde önemli yapılardan uzak durmasını sağlar ve böylece hasta için komplike, pahalı ve uzun bir iyileşme periyodu olan greft uygulama işlemlerini elimine edebilir. Dentalis Bio Solution ile beraber daha uzun implant boylarının iyi olma zorunlulukları kalmıyor. Pek çok klinik durumda, daha kısa implantlar daha iyi bir çözüm sunar. Gelişmiş BASTM yüzeyi, İnvitro ve İnvivo araştırmalarla geliştirilmiş, daha yüksek kemik-implant kontağına(BIC) olanak verir. Bu, dünyadaki yüzey geliştirme araştırmalarının iki tipinden birisidir.

Diş Hekimi

Sınırlı kemik yüksekliği olan hasta sayısı gerçekten çok fazladır. Uzun implantlar maksiller sinüs ve inferior alveolar sinirin riskli durumlara girmesine olanak verir. Kemik grefti uygulaması işlemleri bu riskleri azaltmaya yardımcı olsa da, hastalar, yine de maliyetler ve greft uygulanması işlemlerinin zamanı nedeniyle tedaviden kaçınabilirler. Bunlara ek olarak, kemik grefti uygulamalarının hastaların sıklıkla çelişkiye düştüğü kendi riskleri ve hastalıklılık durumları vardır.
Dentalis Bio Solution SHORT® İmplantları hastanın implant tedavisini kabul etmesine önemli oranda katkı sağlayan basit ve sürekli olarak öngörülebilir tedaviler sunar.

Hasta

Dentalis Bio Solution SHORT® İmplantlarının kullanımı ve geliştirilmiş yüzey, kısıtlı kemik yüksekliğine sahip hastaların kemik grefti uygulamasıyla ilişkili maliyetler ve doğal risklerden kaçınmasını sıklıkla sağlayabilir. Buna ek olarak uzamış iyileşme zamanı ve kemik grefti ugulanması işlemleri elimine edilir.

Jump to